Wedstrijdverslag Bentelo DS2 – TVO DS1 (19-25)

Afgelopen zaterdag stond de derby tegen Bentelo DS2 op het programma. Aangezien Bentelo hekkensluiter van de competitie is en erop gebrand is de punten in de wacht te slapen verwachten we dan ook een pittige wedstrijd. De eerste helft begonnen zowel Bentelo als wij sterk aan de wedstrijd. Waardoor de strijd gelijk op ging en we de rust in gingen met een gelijkspel. De tweede helft begonnen we in overtal en wisten hierdoor makkelijk op voorsprong te komen. Door goed samenspel is de overwinning niet meer in gevaar gekomen en wisten we de wedstrijd goed uit te spelen. Eindstand: 19 – 25. Positie ranglijst: 4e plaats.

A.s. zaterdag staat er om 19.30 uur weer een thuiswedstrijd tegen B.W.O. op het programma in de Marke in Hengevelde.