Wedstrijdverslag Borger DS1 – TVO DS1 (10-36)

Nu de feestdagen weer achter de rug zijn is de tweede competitiehelft weer van start gegaan. Voor DS1 van TVO betekende dit een uitwedstrijd richting Borger. De eerste wedstrijd van het seizoen werd er nipt met 1 punt van de dames uit Drenthe gewonnen en het beloofde dan ook een pittige wedstrijd te gaan worden. Ondanks de lange heenweg in de auto begonnen we scherp aan de wedstrijd. Binnen de kortste keren wisten we onze voorsprong uit te breiden door kansen goed te benutten en alert te blijven in de verdediging. Ruststand 4 – 16.

Ook in tweede helft wisten we te blijven scoren en is de overwinning niet in gevaar geweest. Eindstand 10 – 36. Door een hoog doelsaldo en weinig tegendoelpunten wisten we ons doelsaldo van -3 naar +26 op te krikken, waardoor we ons nu bevinden op een 6e plaats op de ranglijst. Mooie start van de tweede seizoenshelft.

A.s. zaterdag staat er weer een thuiswedstrijd op de planning tegen de koploper Zenderen Vooruit. Speelster van de week is dan Amy Ragbourn