Wedstrijdverslag DHV DS1 – TVO DS2 (20-21)

Gisterenavond hebben wij een bekerwedstrijd tegen DHV gespeeld. Na een magnifieke begroeting van Dorien kon de wedstrijd beginnen. De eerst helft begonnen we niet sterk wat leidde tot een 1-5 achterstand. DHV had een snel spel en wist daardoor veel ruimte te creëren. Ondanks de rommelige aanvallen van onze kant wisten we toch de rust met een gelijkspel (12-12) in te gaan.

De tweede helft begonnen we sterk en kwamen zelfs op een kleine voorsprong. We gingen ons eigen spel spelen en wisten zeer mooie kansen te benutten. Verdedigend stond het als een huis en DHV kon het doel slecht vinden. De laatste minuten waren zenuwslopend (onder andere voor de coach), maar gelukkig wist het team de rust te bewaren. Dit resulteerde in de mooie uitslag van 20-21.