Wedstrijdverslag DSVD DS2 – TVO DS1 (17-22)

Afgelopen zondag stond voor DS1 de uitwedstrijd tegen DSVD op de planning. Na de nederlaag van vorige week tegen Zenderen waren we erop gebrand om nu wel de punten mee naar Beckum te nemen. We begonnen ondanks de hars goed aan de wedstrijd en wisten al snel de voorsprong in de wedstrijd te pakken. Met een 5 doelpunten voorsprong gingen we dan ook de tweede helft in. Na een wat moeizamere tweede helft in de overwinning gelukkig nooit in gevaar geweest en wisten we de wedstrijd goed uit te spelen. Eindstand: 17 – 22. Stand ranglijst: 5e positie.

Aanstaande zaterdag staat er om 19.30 uur weer een thuiswedstrijd tegen Hurry up op het programma. Aangezien de Marke deze avond bezet is zal deze wedstrijd in de Els in Haaksbergen gespeeld worden.