Wedstrijdverslag E&O DS2 – TVO DS1 (33-21)

Afgelopen zondag moesten we onze laatste wedstrijd van het seizoen spelen, uit naar E&O. We wilden graag onze derde plek behouden, dus moesten we winnen. De eerste paar minuten moesten we duidelijk weer even wennen aan de hars. E&O kon hier door op een 5-1 voorsprong komen. Daarna ging het beter en kwamen we weer terug in de wedstrijd. De ruststand was gelijk, 13-13. De  tweede helft ging echter totaal anders dan gehoopt. De verdediging stond niet goed en door slordige afronding en bal verlies kon E&O veel breaks lopen. Uiteindelijk verloren met 33-21. Doordat de concurrentie deze laatste speelronde punten ook geen punten heeft gepakt zijn we toch op een mooie derde plaats geëindigd! Top seizoen! Nicole en Danielle bedankt voor de coaching en begeleiding het afgelopen seizoen!!