Wedstrijdverslag Hacol ‘90 DS1 – TVO DS1 (27-26)

Wedstrijdverslag zondag 19 november

Afgelopen stond er voor DS1 weer een uitwedstrijd op de planning. Ditmaal tegen de dames van Hacol. Als we kijken naar de wedstrijden van van vorig seizoen beloofde dit een spannende wedstrijd te worden. Vanaf het eerste fluitsignaal begonnen we sterk aan de wedstrijd. Waar we vorige wedstrijden veel kansen misten, schoten we ze er deze wedstrijd wel in. Echter stond onze verdediging in de eerste helft niet altijd even sterk waardoor we met 4 doelpunten achterstand de rust in gingen. De tweede helft wisten we deze 4 punten snel weg te werken, waardoor we goed in de wedstrijd bleven. Gedurende de hele tweede helft bleef het spannend en streden beide teams voor de overwinning. Helaas trokken wij ditmaal aan het kortste eind en konden we de punten niet mee naar huis nemen. Eindstand: 27 – 26. Positie ranglijst: gedeelde 9e plek.

Volgende week staat er weer een thuiswedstrijd op de planning tegen Bentelo DS2. De speelster van de week is dan Britt ter Avest.