Wedstrijdverslag HV Grol DS1 – TVO DS2 (25-19)

Na een weekendje rust stond afgelopen zaterdag een wedstrijd in Groenlo op de planning. Aangezien Grol op de derde plek in de competitie staat, wisten we dat het een lastige pot zou kunnen worden. Ook was het publiek van de tegenstanders zeer goed vertegenwoordigd. Beide ploegen begonnen zeer sterk aan de wedstrijd en het niveau lag dicht bij elkaar. De loopwegen werden vanaf het begin effectief ingezet. Daarnaast wisten de cirkels zeer goed vrij te lopen, waardoor ze snel en gemakkelijk konden worden aangespeeld. Grol wist in de eerste helft net wat meer doelpunten te scoren, waardoor zij met voorsprong de rust ingingen. TVO DS2 ging vol goede moed en zelfvertrouwen de tweede helft in. Monique stond goed te keepen en wist nog een mooi aantal ballen uit het doel te houden.

Helaas mocht dat niet baten en liep Grol de tweede helft verder uit. Eindstand: 25-19.