Wedstrijdverslag JMS/Hurry Up DS1 – TVO DS1 (32-17)

Afgelopen zondag stond de uitwedstrijd tegen Hurry Up op het programma. Dit beloofde als we terugkijken naar hoe de wedstrijd vorig jaar in Zwartemeer verliep een fysieke pot te worden. Waar we vorig jaar een flitsende start hadden begonnen we dit jaar erg matig aan deze pot. Binnen de kortste keren keken we tegen een achterstand van 8 – 1 aan. We hadden moeite om tot scoren te komen en konden niet het snelle spel laten zien wat we graag zouden willen. Eind eerste helft kwamen we iets beter tot scoren maar toch gingen we de rust in met een flinke achterstand. Ruststand 17 – 8. Tweede helft stond de verdediging iets beter, maar toch lukte het Hurry Up nog steeds om tot scoren te komen. De achterstand kon dan ook niet meer recht getrokken worden. Eindstand 32 – 17. Positie ranglijst: 12e plek.

Zaterdag spelen we thuis om 19.30 uur tegen Stevo. Speelster van de week is dan Christel Scholten.