Wedstrijdverslag Stevo DS1 – TVO DS1 (29-25)

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen de dames van Stevo op het programma. De vorige wedstrijd tegen hen dit seizoen werd helaas verloren. We waren er dan ook op gebrand om ditmaal de punten mee naar Beckum te nemen. We begonnen de wedstrijd en kwamen op achterstand. Halverwege de wedstrijd wisten we het net beter te vinden en wisten we de achterstand recht te trekken naar een gelijkspel. De tweede helft ging gelijk op tot 15 minuten voor het einde van de wedstrijd. Mede door dubieuze beslissingen van de scheidsrechter en gemiste kansen kwamen we op een achterstand die we met vier speelsters niet meer recht konden trekken. Ondanks dat we met vier speelsters wel drie doelpunten wisten te maken. Eindstand: 29 – 25. Positie ranglijst: 5e positie.

I.v.m. het carnavalsweekend wordt er volgende week geen wedstrijd gespeeld. De eerstvolgende wedstrijd wordt thuis gespeeld op 17 februari. De tegenstander van deze wedstrijd is RSC.