Wedstrijdverslag Stormvogels DS2 – TVO DS2 (15-21)

Zondagmiddag stond er in Haaksbergen een belangrijke wedstrijd op het programma. TVO DS2 en Stormvogels DS2 stonden in de stand dicht bij elkaar en het verschil was maar twee punten. TVO had veel motivatie en startte daardoor goed met de eerste helft. De verdediging zat heel goed dicht. Daardoor kon stormvogels niet doordringen tot de cirkel. Ook de afstandschoten van stormvogels werden de hele wedstrijd door goed geblokt. Daarnaast stond Monique zeer goed te keepen en wist ze nog een penalty uit het doel te houden. Met voorsprong gingen de dames de rust in.

De tweede helft had TVO de smaak goed te pakken en wisten ze ook veel te scoren, waardoor ze verder uitliepen op Stormvogels. De punten gaan mee naar huis! De eindstand is geworden 15-21.