Wedstrijdverslag TVO DS1 – Bentelo DS2 (27-16)

Zaterdag stond de derby tegen Bentelo DS2 op het programma. Bentelo die vorig jaar kampioen werd in de eerste klasse stond net als ons onderaan de ranglijst en konden dus ook de punten goed gebruiken om aansluiting te houden bij de rest. De eerste tien minuten van de wedstrijd begon niet goed voor ons. We kwamen op een 0 – 4 achterstand en wisten maar niet tot scoren te komen. Halverwege de eerste helft wisten we dit echter snel om te zetten en kwamen voor rust zelfs op een voorsprong van 3 punten. De tweede helft wist Bentelo nog even dicht bij te komen, maar door goed verdedigend werk en uitgespeelde kansen wisten wij onze voorsprong verder uit te breiden en kwam de overwinning niet meer in gevaar. Eindstand 27 – 16. Positie ranglijst: gedeelde 7e plek.

Volgende week zaterdag staat er weer een uitwedstrijd op het programma. Ditmaal tegen B.W.O in Deurningen om 20.30 uur.