Wedstrijdverslag TVO -BWO DS1 (24-16)

Gisteren stond voor de strijd om de 4e plek de thuiswedstrijd tegen BWO op het programma. De eerste helft begonnen we sterk. We kwamen door goed op tempo te spelen en de kansen te benutten op een voorsprong van 4 – 1 te komen. Echter door veel tijdstraffen aan onze zijde wisten we voorsprong niet verder uit te breiden en eindigden we voor rust slechts met een voorsprong van 10 – 9. De tweede helft speelden we sterk en wisten we regelmatig het net te vinden, wat al snel resulteerde in een ruime voor sprong. Het laatste kwartier werd het spel steeds fysieker wat resulteerde in een rode kaart aan de zijde van BWO. De winst is hierdoor niet meer in gevaar gekomen. Eindstand: 24 – 16. Positie ranglijst: 4e plek.

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen E&O op het programma om 12.40 uur in Emmen.