Wedstrijdverslag TVO DS1 – DSVD DS2 (20-25)

Afgelopen zaterdag stond de tweede thuiswedstrijd voor DS1 weer op de planning. De tegenstander van die avond was DSVD DS2. Aangezien we vorige week door een slechte start van de wedstrijd tegen Zenderen Vooruit de hele wedstrijd achter de feiten aanliepen, waren we erop gebrand om deze wedstrijd beter van start te gaan. De start van de eerste helft verliep goed. We begonnen scherp en gretig aan de wedstrijd en onze verdediging stond als een blok. We wisten elkaar goed te vinden en konden door mooi opgezette aanvallen uitlopen naar een 8 – 2 voorsprong. Tussenstand 11 – 6. De tweede helft begonnen we slecht. We stonden niet op te letten, waar DSVD van kon profiteren en langzaam terug konden komen. We hadden moeite met hun verdediging en konden hierdoor moeilijk tot scoren komen. Uiteindelijk liepen we achter de feiten aan. Eindstand 20 – 25. Positie ranglijst: 8e plek.

Aanstaande zaterdag heeft dames 1 een vrij weekend. De volgende wedstrijd wordt uit gespeeld in zwartmeer tegen Hurry up.