Wedstrijdverslag TVO DS1 – E&O DS2 (30-23)

Afgelopen zaterdag stond de thuiswedstrijd tegen E&O op het programma. We begonnen sterk aan de wedstrijd. Onze verdediging stond goed en we wisten makkelijk tot scoren te komen. We konden het snelle spelletje spelen wat we graag wilden en wisten door onze offensieve dekking enkele ballen te onderscheppen. Onze voorsprong liep dan ook al snel uit naar 5 punten. De tweede helft ging wat meer gelijk op en beide ploegen bleven scoren. Door de voorsprong uit de eerste helft is de overwinning niet in gevaar geweest en wisten we de punten binnen te halen waardoor we weer aansluiting houden bij de top vijf. Eindstand 30 – 23. Positie ranglijst: gedeelde 4e plek.

Aanstaande zondag staat om 12.40 uur weer een uitwedstrijd op de planning. Ditmaal in Losser tegen Combinatie ‘64.