Wedstrijdverslag TVO DS1 – JMS/Hurry Up DS1 (26-21)

Vandaag stond de wedstrijd tegen Hurry up op het programma. Na een nederlaag in de uitwedstrijd tegen deze ploeg waren wij erop gebrand om dit maal de punten in Beckum te houden om aansluiting te houden op top 3. De eerste helft begonnen we goed. We wisten veel kansen te benutten en gingen niet mee in het fysieke spel van Hurry up. Helaas maakten we nog steeds wel wat verdedigende fouten waardoor we niet uit wisten te lopen en met 1 punt voorsprong de rust in gingen. De tweede helft begon Hurry up steeds fysieker te spelen wat voor hen vaak resulteerde in een twee minuten tijdstraf en zelfs een rode kaart. Gelukkig bleven wij ons eigen spelletje spelen en de voorsprong uit te bouwen. We wisten heelhuids uit de wedstrijd te komen en de punten in Beckum te houden. Eindstand: 26 – 21. Positie ranglijst: 5e plek.

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Stevo op het programma om 19.30 uur in sporthal de Ransuil in Geesteren.