Wedstrijdverslag TVO DS1 – Stevo DS1

Afgelopen zaterdag stond er weer een thuiswedstrijd op het programma. De tegenstander was Stevo die net als wij een matige start gemaakt dit seizoen en nog maar twee punten had gepakt. De boodschap die wij in de kleedkamer voor de wedstrijd dan ook meekregen was om fanatiek en scherp aan de wedstrijd te beginnen om de punten in huis te kunnen houden. De start van de wedstrijd begon zoals voorgaande wedstrijden weer matig. We waren niet scherp en misten veel kansen. Ook verdedigend stonden wij vaak niet goed op te letten, waardoor de cirkel van Stevo makkelijk tot scoren kon komen. Ook in de tweede helft konden wij de stand niet ombuigen en kwamen we verder op achterstand. Eindstand 24 – 32.

Aanstaande zaterdag staat er een uitwedstrijd tegen RSC op het programma om 20.30 uur in Weerselo.