Wedstrijdverslag TVO DS1 – WHC DS1 (23-17)

Dit weekend alweer de laatste thuiswedstrijd van het seizoen gespeeld. De derby tegen WHC. We waren er op gebrand om deze wedstrijd te winnen, alleen begonnen we niet zo aan de wedstrijd. Onze verdediging stond nog niet goed en aanvallend lukte het ook nog niet echt. WHC kon hierdoor een voorsprong van 6-9 nemen. We herstelden ons goed en konden zelfs met een minimale voorsprong de rust in 10-9. De tweede helft ging het beter. De verdediging zat beter dicht en vanuit daar konden we mooie snelle aanvallen spelen. We liepen uit naar 21-14. Toch kon WHC nog iets terug doen, maar ze kwamen niet meer bij ons in de buurt. We hebben uiteindelijk gewonnen met 23-17. Een prima afsluiting van dit seizoen. Supporters bedankt! Ook willen we René Broekhuis, Nico Veldhuis en Thijn Veldhuis bedanken voor de sponsoring van dit seizoen en natuurlijk voor de drankjes en hapjes na afloop in de kantine. Volgende week nog een keer knallen en hopen dat we op een mooie derde plaats kunnen eindigen!