Wedstrijdverslag TVO DS1 – Zenderen DS1 (21-22)

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen Zenderen Vooruit op het programma. De vorige wedstrijd die gespeeld werd tegen Zenderen werd verloren met 22-19, het beloofde dus een spannende pot te worden.

We begonnen sterk aan onze eerste helft. We bleven gedurende de eerste 20 minuten gelijk opgaan in de stand. De verdediging stond goed dicht en we schoten op scherp. Zo ontstonden er een paar mooie doelpunten. Eind eerst helft wisten we iets uit te lopen, waardoor we met een 14-10 de kleedkamers in gingen.

Na de rust begonnen we niet scherp. Na een paar keer onnodig balverlies aan onze kant, wist Zenderen wel te scoren. Het stond in korte tijd 15-17 in het voordeel van Zenderen. Nadat we ons herpakt hadden, wisten we weer tot een gelijke stand te komen. Het werd een spannende slotfase waarin Zenderen helaas de winnende goal naar zich toe kon trekken, eindstand 21-22. Door deze uitslag blijven we op de zesde plaats staan.