Wedstrijdverslag: Zenderen Vooruit DS1 – TVO DS1 (22-19)

Afgelopen zaterdag is DS1 weer in actie gekomen in de hoofdklasse A. Een uitwedstrijd tegen Zenderen Vooruit stond op het programma. Van eerdere seizoenen weten we dat Zenderen een gretig team is dat graag op snelheid speelt. Na in een matige wedstrijd vorige week tegen Borger wisten we dat we een beter spel moesten laten zien om de punten mee terug naar Beckum te kunnen nemen. De eerste helft begonnen we niet scherp genoeg aan de wedstrijd. Met name in de afronding waren we slordig, waardoor we al snel tegen een achterstand aan keken. Ondanks dat dat Zenderen meerdere keren in ondertal stond door twee minuten tijdstraffen wisten wij hier niet voldoende te van profiteren om de rust met een gelijk doelsaldo in te gaan. Ruststand 12 – 9. De tweede helft begonnen we beter en wisten we onze kansen beter te benutten. Karlijn scoorde meerdere malen vanuit de hoek en ook Milou wist ondanks de harde verdediging enkele keren goed het net te vinden. Ondanks een betere tweede helft wisten we niet in te lopen en hebben we helaas de punten niet gepakt. Eindstand 22 – 19. Positie ranglijst: 5e plek.

Volgende week spelen we thuis om 19.30 tegen DSVD. Speelster van de week is dan Fiene Leurink.