Wedstrijdverslag RSC DS1 – TVO DS1 (15-19)

Afgelopen zaterdag stond de uitwedstrijd tegen RSC op het programma. Dit beloofde een spannende wedstrijd te worden, aangezien we de punten hard nodig waren om aansluiting te houden op de rest. Vanaf het begin van de wedstrijd ging het gelijk op. Aan beide kanten werd zowel gescoord als veel kansen gemist. Helaas wisten we niet de rust met een voorsprong in te gaan. Ruststand 8 – 7. We hadden het gevoel dat er punten te halen vielen in Weerselo en schakelden dan ook een tandje bij de tweede helft. Dit resulteerde in een kleine voorsprong van 2 punten. Door goed verdedigend werk wisten we dit vast te houden tot het laatste fluitsignaal klonk. Opgelucht en blij namen we gelukkig weer eens punten mee in de achterbak van Nicole. Waardoor we de laatste plek op de ranglijst hebben verlaten. Eindstand 15 – 19. Positie ranglijst: gedeelde 8e plaats.

Aanstaande zondag staat er nogmaals een uitwedstrijd op de planning. Er wordt om twee uur in Oldenzaal gespeeld tegen Hacol.