Wedstrijdverslag TVO DS1 – Heeten DS1 (25-34)

Deze week hadden wij weer een bekerwedstrijd gepland staan. Afgelopen dinsdag hebben wij deze wedstrijd thuis gespeeld tegen Heeten.

De eerste helft begonnen we goed. We speelden een 4-2 dekking, dit was om uit te proberen. Al gauw kwamen we erachter dat dit niet de goeie verdediging was tegen Heeten. We zakten terug naar een 6-0 verdediging. Dit was beter. Toch scoorde Heeten nog veel van afstand. De conclusie was: beter schuiven met elkaar! De eerste paar minuten bleven we dichtbij qua doelpunten. Al gauw kakten wij in en hadden we veel balverlies. Heeten liep op ons uit en bracht dit op een stand van 6-13. Helaas bleef het bal verlies hangen bij ons en werd er weinig gescoord. We gingen de rust in met een stand van 10-16 in het voordeel van Heeten.

De tweede helft begonnen wij slordig. Weinig scoren en weer veel bal verlies. Er zat weinig tempo en pit in.. Helaas kreeg Lieke daarbij bovenop een rode kaart. Dit kwam door drie keer 2 minuten. De verdediging stond beter dan de eerste helft, maar helaas niet goed genoeg. We bleven kleine fouten maken, waar Heeten van profiteerde. Ook in de aanval waren we slordig en rondde wij slecht af. Al met al was het een wedstrijd die wij snel willen vergeten. We hebben deze wedstrijd verloren met 25-34.

Aankomend weekend spelen wij een uit wedstrijd tegen Voorwaarts. Deze wedstrijd word gespeeld in Twello op zaterdag 4 november om 19:30. Alle support is welkom!