Wedstrijdverslag TVO DS1 – Zenderen Vooruit DS1 (21-16)

Afgelopen weekend moesten we tegen Zenderen Vooruit spelen. Zij stonden een plaats boven ons en met een overwinning zouden we weer de derde plek innemen. Daarnaast hadden we nog wat goed te maken van de vorige wedstrijd tegen hen. We waren er dus op gebrand om de punten thuis te houden. We begonnen scherp aan de wedstrijd. Onze aanvallen werden goed uitgespeeld en vooral onze verdediging stond ijzersterk. Zenderen kon er niet door heen komen. We liepen steeds iets verder uit. De ruststand was dan ook 11-6. Belangrijk om dit keer wel in de tweede helft te blijven scoren. De tweede helft kon Zenderen wel iets dichterbij komen, maar verder dan 16-14 kwamen ze niet. Wij vonden op tijd ons ritme weer terug en konden vervolgens de wedstrijd netjes uitspelen. Uiteindelijk is het nog 21-16 geworden. Een dik verdiende overwinning geboekt, een plekje gestegen op de ranglijst en bovenal waren we erg gretig geweest om deze wedstrijd te willen winnen!!