Wedstrijdverslag DHV DS1 – TVO DS1 (14-22)

Zaterdagavond was niet onze avond. We speelden uit in Delden tegen D.H.V. DS1. De 2 punten gingen weer mee maar Beckum, maar het was geen goede wedstrijd van ons.

De gehele eerste helft liep het gelijk op. Na 10 minuten stond D.H.V. met 5-3 voor. Onze dekking zat niet goed dicht, en we maakten de kansen in de aanval niet af. Gelukkig kwamen we na 15 minuten gelijk te staan met 6-6. Toch konden we in de eerste helft niet laten zien dat wij de sterkere ploeg waren. We gingen rusten met een stand van 10-10.

In de tweede helft moesten we anders gaan spelen dan in de eerste helft. We besloten om in de dekking 5-1 te spelen, dit pakte goed uit. D.H.V. had in de tweede helft duidelijk meer moeite met scoren. Na 15 minuten gespeeld te hebben in de tweede helft was de stand 11-16. Helaas hebben we in de tweede helft opnieuw veel kansen op doel gemist. Met nog 3 minuten op de klok stonden we met 6 doelpunten voor. We hebben de wedstrijd uiteindelijk redelijk ruim kunnen winnen met 14-22.

We hebben deze wedstrijd te weinig gebruik gemaakt van ons snelle spel, en gingen soms te veel mee in het tempo van D.H.V. Laten we deze wedstrijd gauw vergeten en op naar de volgende wedstrijd.

We spelen aankomende zaterdag de laatste wedstrijd van 2022. Om 19:00 spelen we thuis tegen Stormvogels DS1. Dit beloofd een spannende en belangrijke wedstrijd te worden, dus we kunnen jullie support goed gebruiken!