Wedstrijdverslag Hacol/Combinatie DS1 – TVO DS1 (26 – 24)

Afgelopen weekend stond een wedstrijd tegen Hacol/Combinatie op de planning. We speelden uit in Oldenzaal.

De eerste helft begonnen we goed. De verdediging stond zeer goed en Hacol/ combinatie deed vooral veel van afstand. De stand ging gelijk op. Van beide kanten kwamen er mooie goals uit. Soms hadden we nog wat kleine foutjes die dan gelijk afgestraft werden door Hacol/ Combinatie. Op een gegeven moment stond kreeg Hacol/ Combinatie een aantal 2 minuten waardoor hun met 4 man in het veld stonden. Op dit moment waren wij te gehaast en kwam er geen goal uit helaas. We gingen de rust in met een stand van 17-16.

De tweede helft kwamen we steeds dichterbij. De verdediging stond weer goed en we lieten mooie aanvallen zien. Doordat we goed samen spel hadden en door een goeie communicatie in de verdediging kwamen we op een stand van 20-21 in het voordeel van ons. We ging voor de winst en wisten dat dit nog mogelijk was. Helaas kregen we ik het laatst weer kleine foutjes die weer gelijk afgestraft werden, waardoor wij helaas toch verloren hebben. De eindstand was 26-24

Aankomend weekend zijn wij een weekend vrij in verband met de herfstvakantie. Het weekend erop spelen wij zaterdag 28 oktober thuis tegen WHC. De wedstrijd begint om 19:00 in sporthal de Pol in Bentelo. Alle support is welkom!