Wedstrijdverslag Duiven DS1 – TVO DS1 (32-23)

Afgelopen weekend hadden we de wedstrijd tegen Duiven op de planning staan. We speelden uit in Duiven.

Vanaf het begin ging het erg gelijk op. De eerste 10-15 minuten gingen de goals heen en weer. Na 15 min te spelen kakten we een beetje in en kregen we veel break outs en afstand schoten om de oren. Het verschil is uitgelopen van 1 doelpunt naar 6. De stand was 17-11 op dit moment. Na een aantal minuten herpakten wij ons en kwamen we weer terug tot een verschil van 3 punten. We hadden veel balverlies en er werden veel kleine fouten gemaakt. Zo kregen wij weer een aantal doelpunten om de oren waardoor we de rust in gingen met een stand van 20-15 in het voordeel van Duiven.

De tweede helft kwamen we moeilijk op gang. We scoorden pas het eerste doelpunt na 17 min spelen. De stand was toen 26-16. Duiven kreeg de kans om meer op ons uit te lopen. Echter stond de verdediging beter dan de eerste helft waardoor Duiven in de tweede helft minder heeft gescoord. Eenmaal gescoord te hebben hadden we de smaak te pakken en liepen wij in tot een verschil van weer 5 doelpunten. Op dit moment stond er nog 5 minuten op de klok. Helaas hebben we dit niet weten vast te houden waardoor dit resulteerde tot een eindstand van 32-23.

Volgende week spelen wij weer een uit wedstrijd tegen Hacol/ Combinatie. We spelen zaterdag 14 oktober deze wedstrijd om 19:00 in Sporthal Vondersweijde in Oldenzaal. Support is van harte welkom!