Wedstrijdverslag Pacelli DS1 – TVO DS1 (20-16)

De eerste competitiewedstrijd moesten we tegen Pacelli spelen. We hebben vaker oefenwedstrijden tegen Pacelli gespeeld waarin we het vaak heel moeilijk hebben gehad. Een moeilijke pot dachten we, echter hadden we ook al vernomen dat er veel wisselingen waren geweest in het team van Pacelli. Met volle moed en amper zenuwen begonnen we dus aan de wedstrijd want we hadden niks te verliezen.

De eerste 10 minuten moesten we even wennen en hadden we veel balverlies. De verdediging zat echter wel goed dicht, en ook wisten we onze kansen te benutten wat resulteerde in een ruststand van 12-11. De tweede helft kwamen we wat moeizaam op gang waardoor we al gauw verder achter kwamen te staan. De verdediging bleef goed dicht en er ontstonden kansen. Ook stond Joyce goed te keepen. Echter bleef ons scoringsvermogen achter. We wisten onze kansen niet goed meer te benutten wat heeft geresulteerd in een eindstand van 20-16. Kortom, een redelijk goede wedstrijd gespeeld maar het balverlies en het benutten van kansen kan zeker beter in één van de volgende wedstrijden. Positie ranglijst: 11e plek.

Volgende week staat om 19.30 uur onze eerste thuiswedstrijd van het seizoen op het programma: TVO DS1 – Wesepe DS1. Speelster van de week is Christel Scholten.