Wedstrijdverslag TVO DS1 – Wesepe DS1 (28-26)

Gisteren speelden we onze eerste thuiswedstrijd tegen Wesepe DS1. Na technische instructies van de scheidsrechter over het oplopen kon de wedstrijd van start gaan. Overigens hebben zij zeer goed gefloten. De eerste helft hebben wij veel kansen gemist en de verdediging zat niet goed dicht, maar dat was niet gek met het feit dat ons team gemiddeld een halve meter kleiner was dan dat van Wesepe. Ruststand toch 14-13 in het voordeel van ons.

Tweede helft gingen we veel actiever de wedstrijd in en met een paar goede reddingen van Lindsay stond het 19-16. Helaas konden we dit verschil niet vasthouden en en zakten we terug. Na de tweede helft ook 14-13 te spelen kwamen we op een eindstand van 28-26 in ons voordeel. Positie ranglijst: 7e plek.

Volgende week spelen we wederom om 19.30 uur thuis tegen Bentelo DS2. Speelster van de week is Letteke van Oudheusden.