Wedstrijdverslag TVO DS1 – De Tukkers DS2 (23-20)

Afgelopen zaterdag speelden we onze eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen de Tukkers DS2.
Vorig jaar speelden we ook de eerste thuiswedstrijd tegen de Tukkers DS2. Zonder publiek, en dat was gelijk ook de laatste wedstrijd van seizoen 2020/2021..
Dit keer gelukkig wel met publiek, en hopelijk ook nog lang niet de laatste wedstrijd.

We begonnen de wedstrijd sterk in de aanval waarbij we onze kansen goed hebben benut. Verdedigend moesten we even in de flow komen, maar op een gegeven moment stond het goed en zijn we van een gelijke stand 9-9 naar een voorsprong van 12-9 gekomen (tevens ruststand).

De tweede helft bleven we scoren ondanks dat de Tukkers ook meer kansen kregen. Wij kregen een aantal break-outs tegen maar Sophie wist deze gewoon tegen te houden, top! Tevens stond de verdediging wederom goed, hielpen we elkaar waar nodig en vochten met z’n allen voor een overwinning.
Vanaf de bank werden we goed gecoacht door zowel trainer als onze top begeleidsters!
Dit resulteerde in de eerste punten van dit seizoen, 23-20 gewonnen!
Op naar volgende week: Hacol.