Wedstrijdverslag Avanti Wilskracht DS1 – TVO DS1 (29-19)

Afgelopen weekend speelden we de wedstrijd tegen Avanti Wilskracht. We speelden uit in Glanerbrug.

Het was een pot waarin met veel snelheid gespeeld werd. Door de vastigheid in de verdediging bij Avanti stonden we al snel achter met 3-1. De eerste paar minuten werd er wisselend gescoord. We raakten een aantal open kansen en anderzijds misten we net te veel (open) kansen om op voorsprong te komen. Een aantal penalty’s gingen er goed in waardoor we toch de stand naar 8-7 wisten te brengen. In de verdediging waren we helaas net niet sterk genoeg en gingen we de rust in met 10-7

De tweede helft zat het er niet meer in voor ons en hebben we het erbij laten zitten. Onze verdediging bleef ongeorganiseerd en de aanvallen werden wat slordig. We probeerden zo goed mogelijk op tempo te blijven spelen en dit werd een aantal keer goed beloond. Zowel in de eerste helft als in de tweede helft. Door een mooi afgeronde penalty en later nog een break out van Romee werd de stand naar 16-13 gebracht. Ook in deze wedstrijd heeft Laura Veldhuis haar debuut bij ons in het 1e gemaakt. Ze heeft het doel goed weten te bewaken en wist een paar mooi ballen uit de goal te houden! Helaas waren we deze avond niet in top vorm en was dit absoluut niet onze wedstrijd. Dit was dan ook wel te zien aan de stand… We hebben de wedstrijd tegen Avanti Wilskracht verloren met 29-19.

Volgend weekend spelen wij onze laatste wedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd spelen wij thuis tegen RSC om 19:00.