Wedstrijdverslag TVO DS1- HV Langeveen DS1 (19-20)

Vorig weekend stond de wedstrijd tegen Langeveen op de planning. Een zeer belangrijke en bepalende wedstrijd. We speelden thuis.

Er stonden voor ons nog 3 wedstrijden op de planning, en alle 3 de wedstrijden moeten gewonnen worden om een kans te maken om in de hoofdklasse te blijven spelen. Een van die wedstrijden was de wedstrijd van afgelopen weekend tegen Langeveen.

De wedstrijd viel heel wisselend van beide kanten. We waren erg gewaagd aan elkaar en dit was te zien aan de doelpunten die er gemaakt werden. Helaas was Langeveen net aan de betere kant en wisten hun de voorsprong langere tijd vast te houden, maar aan het einde van de eerste helft wisten wij een achterstand terug te werken naar een rust stand van 12-12.

De tweede helft hadden we last van het beckums kwartiertje. Langeveen liep uit en lieten ons niet dichterbij komen. We hadden onze momenten van scoren, maar ook onze momenten van weinig scoren.. Helaas wist Langeveen hun voorsprong te behouden. Aan het einde van de tweede helft kwamen we dichterbij, maar jammer genoeg net niet dichtbij genoeg. We hebben met zijn allen hard gevochten en gestreden voor de winst, maar dit was helaas niet genoeg. Wij verloren met een stand van 19-20.

Het eindsignaal luidde en de emoties kwamen direct omhoog. Wat ook niet gek is, want dit verlies betekent dat wij definitief gedegradeerd zijn… Jammer genoeg was dit ook de afscheidswedstrijd van onze Britt en Bente. Ook voor hun hadden wij graag deze wedstrijd gewonnen. Britt en Bente bedankt voor alles!🫶🏻 Het was dus een wedstrijd met dubbele gevoelens.

Het paasweekend zijn we vrij, maar het weekend van 6 april hebben we onze eenalaatste wedstrijd op de planning staan. Zaterdag 6 april spelen wij een uit wedstrijd tegen Avanti Wilskracht. We spelen uit om 19:00 in Sporthal de Brug in Enschede.