Wedstrijdverslag Borhave DS2 – TVO DS1 (18-29)

YESS! We zijn er weer! Na een goede voorbereiding waarbij we alle 5 de oefenwedstrijden hebben gewonnen, mochten we vandaag weer in vol ornaat aantreden! De eerste wedstrijd van het seizoen mochten we gelijk op de voor ons zo gevreesde zondag tegen Borhave DS2 spelen.

We begonnen goed aan de wedstrijd en stonden al gauw op een mooie voorsprong. Vele wissels werden opgezet waaruit ook mooie doelpunten werden gemaakt. Verdedigend stonden we de eerste helft als een huis (16-7) en vanuit de verdediging hebben we met geduld onze kansen afgewacht en deze ook gepakt.

In het begin van de tweede helft ditmaal gelukkig geen Beckums kwartiertje. We begonnen sterk en en maakten de voorsprong groter. Halverwege de tweede helft kregen we een kleine inkakker. Gelukkig was Borhave al ver genoeg weg dat de winst niet meer in gevaar was. De hele wedstrijd hebben we als een goed collectief gespeeld.
Eindstand 18-29.

Volgende week spelen we thuis tegen De Tukkers DS2. We kijken er heel erg naar uit en hopen jullie ook in grote getalen (max 100) te zien! Bij zijn is meemaken! 19:00 uur in onze nieuwe thuisbasis De Pol in Bentelo