Wedstrijdverslag HV Lettele DS1 – TVO DS1 (34-29)

Afgelopen weekend speelden we de uitwedstrijd tegen de dames van HV Lettele (de nummer 6 van de ranglijst). We begonnen sterk aan de wedstrijd en kwamen op een kleine voorsprong. Dit haalde Lettele op een gegeven moment bij en toen gingen ze ons helaas voor de rust al voorbij (ruststand 15-14). Na rust begonnen we zeker niet sterk aan de wedstrijd en hadden we zoals wel vaker, een Beckums kwartiertje. Vooral verdedigend stond het toen niet goed.

Na een kwartier spelen in de tweede helft kwamen we daar wel bovenop, maar dat kwam uiteindelijk te laat. We hebben aanvallend mooie dingen laten zien en veel goals weten te maken, maar hebben het verdedigend helaas verloren… Eindstand 34-30

Vanavond spelen we een thuiswedstrijd tegen OBW. De nummer 1 van de competitie. De uitwedstrijd bij hen hebben we verloren na een super goede tweede helft van ons (ruststand was 20-7 & de eindstand 34-29). Hopelijk kunnen we ons spel van de tweede helft van toen weer aan hun laten zien en weten we ze te verrassen.