Wedstrijdverslag TVO DS1 – OBW DS1 (24-30)

De thuiswedstrijd tegen OBW stond afgelopen weekend op de planning.

Vanaf het moment dat de wedstrijd aangesloten werd waren we sterk in de verdediging en aanval. Het tempo zat er goed in en de stand ging gelijk op. Na 2,5 minuut werd er voor het eerst gescoord aan de kant van OBW. De stand ging op en neer. De ene keer stonden wij voor, een paar minuten later stond OBW weer met een punt voor of het stond het gelijk. Oftewel we zijn gewaagd aan elkaar. Van beide kanten werd er op hoog tempo gespeeld en kwamen daar mooie doelpunten uit. Met een kwartier gespeeld te hebben is de stand 7-8 in het voordeel van OBW. Na een paar minuten weten wij weer een voorsprong te pakken. We moeten nog 8 minuten spelen en de stand is 12-12. Helaas weet OBW er op het laatste moment toch 1 bal meer in het doel te gooien en gaan we met een achterstand van 14-15 de rust in.

We spelen goed en zolang we op tempo blijven spelen kunnen we hier misschien wel een winst of gelijk spel binnen slepen. Dit was ons doel voor de tweede helft. We hebben onszelf goed bewezen bij de start van de tweede helft. We starten weer goed en gaan op dezelfde manier door als hoe we de gehele eerste helft hebben gespeeld. We laten ons niet gek maken, die punten zijn voor ons vanavond! Het tempo zit er nog steeds goed in en de verdediging is nog steeds net zo sterk als in de eerste helft. Met 15 minuten gespeeld te hebben is de stand 19-19. Hierna hadden we helaas onze beckumse 5 minuten en hadden we een kleine inkakker met het scoren. Wij scoorden niet meer, maar OBW bleef op dreef. OBW komt op een ruime voorsprong van 20-25 met nog 9,5 minuut op de klok. We blijven vechten maar dat was helaas niet genoeg. Door onze beckumse 5 minuten hebben we verloren met 24-30 van OBW. We mogen trots zijn op hoe wij afgelopen weekend hebben gespeeld tegen de koploper!

Volgend weekend spelen wij de wedstrijd tegen Bentelo DS2. We spelen om 18:30 in Sporthal de Pol in Bentelo. Een veelbelovende wedstrijd waarin wij hopen de punten te pakken.