Wedstrijdverslag Overwetering DS1 – TVO DS1 (23-20)

Afgelopen zaterdag speelden we een uitwedstrijd tegen Overwetering in Olst. De wedstrijd zou beginnen om 19:00 uur, maar de scheidsrechter kon door autopech niet op tijd aanwezig zijn en hierdoor startte de wedstrijd meer dan een half uur later. We begonnen niet heel sterk aan de wedstrijd, verdedigend stond het niet goed genoeg en hierdoor liep de aanval ook niet vlekkeloos. De ruststand was dan ook niet in ons voordeel: 10-15.

In de rust hebben we besproken dat alles nog mogelijk was en dat we afgelopen seizoen ook na een achterstand van 7 punten nog hadden gewonnen dus we begonnen positief aan de tweede helft. Helaas kregen we geen grip op de wedstrijd en konden we zaterdag niet hetzelfde laten zien. We waren niet compleet als team en niet alle speelsters waren even fit. Daarnaast hebben we moeite met presteren onder druk waardoor we niet hetzelfde spel konden laten zien als afgelopen dinsdag. We gaan nog lekker een weekje trainen en daarna hebben we een weekje vrij om de spieren wat rust te geven. Wij wensen jullie allemaal fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!