Wedstrijdverslag TVO DS1 – Zenderen Vooruit DS1 (24-27)

Afgelopen dinsdag speelden we een bekerwedstrijd tegen Zenderen Vooruit. Zij spelen in de tweede divisie dus we wisten dat het een zware wedstrijd ging worden. We begonnen ijzersterk aan de wedstrijd en stonden al snel voor met 7-2. Met een voorsprong van 5 punten gingen we ook de rust in. De tweede helft was veel zwaarder voor ons, we hadden moeite met blijven scoren en hadden het ook conditioneel zwaar. De ballen van Zenderen Vooruit gingen er ook makkelijker in. De wedstrijd eindigde in een gelijkspel door een penalty voor Zenderen Vooruit in de laatste paar seconde van de wedstrijd. Dit betekende voor ons een verlenging van de wedstrijd. De eerste 2 minuten stonden we met een man minder waardoor Zenderen Vooruit uit is gelopen naar 3 punten voorsprong. We bleven nog scoren en vochten ook in de verdediging maar haalden de achterstand niet meer in. Helaas hebben we uiteindelijk de wedstrijd verloren met 24-27. Tegen een klasse hoger zijn we toch tevreden met het resultaat.