Wedstrijdverslag TVO DS1 – HVBS DS1 (22-27)

Afgelopen weekend speelden we thuis tegen HVBS DS1. We wilden graag de laatste thuiswedstrijd van het jaar goed afsluiten. Helaas lukte dit niet. De eerste helft hebben we redelijk goed gespeeld, maar toch kon het net wat beter. De verdediging zat niet helemaal dicht en in de aanval kregen we wel genoeg kansen maar miste we wederom een aantal doelkansen. We gingen hierdoor de rust in met een kleine achterstand, 11-13.

Na de rust kwamen we de eerste 10 minuten goed uit de verf en zijn we zelfs op voorsprong gekomen. Helaas mocht dit niet baten en hebben we het daarna laten liggen. We gingen breien in de aanval waardoor de kansen achterwege bleven. Ook was het in de verdediging niet goed waardoor HVBS kon uitlopen naar een eindstand van 22-27. We moeten ons eigen snelle spel blijven spelen het komende weekend waarbij we ook als een team staan, alleen zo kunnen we de punten van Overwetering meenemen naar Beckum.