Wedstrijdverslag TVO DS1 – DHV DS1 (32-1)

Zaterdagavond stond alweer onze laatste thuiswedstrijd van deze competitie op het programma. We speelden thuis tegen D.H.V. DS1. De uitwedstrijd in Delden was geen goede wedstrijd van ons, daarom waren we extra gebrand om nu wel een goede wedstrijd neer te zetten.

Direct vanaf de start van de wedstrijd lieten we zien dat we erg gemotiveerd waren. Mila scoorde direct de eerste 3 doelpunten, waardoor het na 3 minuten al 3-0 stond. We waren erg fel in de dekking, waardoor D.H.V. moeilijk wist te scoren. Daarnaast stond Sophie in de eerste helft erg sterk in het doel. Zij hield alle 4 de penalty’s tegen die we tegen kregen. Na 15 minuten te hebben gespeeld in de eerste helft had D.H.V. nog maar 1 keer gescoord (9-1). Door mooi samenspel in de aanval scoorden we veel, waardoor we de rust in gingen met een ruime voorsprong; 16-4.

De dekking stond de tweede helft weer net zo goed dicht als in de eerste helft. Vooral Lieke stond erg goed te verdedigen. Ook bleven we in de tweede helft op tempo spelen. Hier vielen mooie doelpunten uit. Met nog 15 minuten te spelen was het duidelijk dat we ook vandaag weer 2 punten zouden pakken. Het stond namelijk 23-7. Ons doel was om onder de 10 doelpunten tegen te krijgen. Helaas is dit laatste niet gelukt, maar toch hebben we als team een goede wedstrijd weten te spelen. De wedstrijd werd gewonnen met 32-10.

Afgelopen zondag zijn we gehuldigd bij de Super Sunday van T.V.O. ter ere van ons kampioenschap. Hierbij werden ook zeker borrels gedronken en veel gedanst. Het was dus een zeer geslaagde dag!

Aanstaande dinsdagavond spelen we alweer een wedstrijd. We spelen uit tegen de Tukkers DS3 in Albergen. De wedstrijd gaat starten om 20:45. Graag zien we jullie allen in sporthal de Danne om ons weer aan te moedigen!