Wedstrijdverslag TVO DS1 – Hacol/Combinatie DS1 (22-27)

Afgelopen weekend stond de wedstrijd tegen Hacol/combinatie op de planning. We speelden thuis in Bentelo.

We begonnen de wedstrijd direct met een voorsprong! Het eerste doelpunt viel aan onze kant en al gauw kwamen we op een voorsprong van 4-2. De verdediging stond goed, er werd goed gecommuniceerd. We zette goeie aanvallen op en met deze combinatie behouden we de voorsprong. We zijn wel gewaagd aan elkaar, Hacol/Combinatie blijft goed bij en liet onze voorsprong niet verder uit lopen. Telkens hadden we een voorsprong van 2 doelpunten, zo ook na ongeveer 15 minuten spelen hebben wij nog een voorsprong van 7-5. Sophie staat weer goed in de goal, ze houd er een paar mooie en belangrijke ballen uit! Met nog iets minder dan 10 minuten op de klok kakken wij in en komt Hacol/Combinatie op voorsprong en zo gaan wij de rust in met een 10-11 achterstand.

De tweede helft begint weer en weten wij een op gelijke stand te komen. Kelly maakt een mooi doelpunt vanaf de hoek en brengt de stand op 11-11. We blijven de tweede helft jammer genoeg een beetje achter de feiten aan lopen. In het begin van de tweede helft weten we elke keer gelukkig nog te scoren en weten wij zo bij te blijven. Helaas kakken wij na een mooie penalty van Larissa (die de stand overigens op 15-15 brengt) in de verdediging in. In de aanval scoren we minder en verliezen we het een beetje in de verdediging. Hacol/Combinatie loopt op ons uit en halverwege de tweede helft is de stand 17-21. Met nog 10 minuten op de klok hebben we een sprint getrokken en kwamen we toch nog iets dichterbij. We brengen de stand naar 21-24. Jammer genoeg was dit te laat en is het ons niet gelukt om de achterstand in te halen tot en gelijkspel of winst. Wij verliezen van Hacol/Combinatie met 22-27.

Derby tijd!!!! Volgende week spelen we uit in Hengevelde. De wedstrijd tegen WHC staat gepland op zaterdag 3 februari om 19:30 in sporthal de Marke. Alle support is van harte welkom!