Wedstrijdverslag TVO DS1 – Lettele DS1 (24-34)

Zaterdag stond de wedstrijd tegen de koploper op het programma. We wisten dat dit een lastige pot zou worden, mede gezien de vele geblesseerden. We hadden niks te verliezen en zo begonnen we ook aan de wedstrijd. Ons begin was sterk en na tien minuten stonden we 4-4 gelijk. Hierna werd Lettele sterker en maakten ze door fouten van ons veel break-out goals. Toch bleven wij wel scoren door onze 1-op-1 acties. Hierdoor kwamen we op een ruststand van 15-21.

De tweede helft kwamen we sterk uit de voeten naar een stand van 17-21 doordat we bleven vechten. Lettele gaf veel ruimte weg in de verdediging, dus lukte het ons om dichterbij te komen. Ook de penalty’s gingen er dit keer goed in. Wel merkte we dat we een beetje op raakten en slordig waren met de bal. Lettele kon hierdoor toch nog weer uitlopen. Een wedstrijd waar we hard voor elkaar hebben gewerkt en de volle 100% hebben gegeven. Positie ranglijst 9e plek.

Op naar volgende week, dan nemen we het om tegen ESCA in Arnhem. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.