Wedstrijdverslag TVO DS1 – Pacelli DS1

De kop is er af!

Afgelopen zaterdag hadden we de eerste competitiewedstrijd van het seizoen. Na afgelopen seizoen zijn we weer zeer gemotiveerd voor een seizoen in de hoofdklasse. Met Pacelli als eerste tegenstander op het programma.

De wedstrijd begon met een flinke dobber voor ons. Pacelli ging als een speer en wij hadden moeite om te scoren. Echter na 10 minuten was de stand 2-7 in het voordeel van Pacelli. Na 15 minuten begonnen wij ons eigen spel te spelen en doen waar we goed in zijn. Op tempo naar voren en mooie acties kwamen voorbij. Dit resulteerde tot een ruststand van 10-16. Goed ingelopen maar er moet nog een tandje bij.

De tweede helft begonnen we een beetje slordig, maar pakten ons eigen spel gelukkig vrij snel weer op. De verdediging stond goed en ook in de aanval waren weer mooie acties te zien. Individueel maar ook zeker als team. Wel hadden we nog iets te veel slordig bal verlies, waar naar dit leidde met een stand van 13-22 en met nog 15 minuten te spelen. Wij hielden de moed erin en wouden graag nog dichterbij komen. Helaas hebben we verloren met 21-31!

Onze eerst volgende wedstrijd op de planning is een beker wedstrijd tegen Lettele Ds 1. Deze spelen wij aankomende Dinsdag 3 oktober om 19:05 in Hasseler Es. Alle support is welkom!