Wedstrijdverslag TVO DS1 – Stevo DS2 (42-28)

Afgelopen zaterdagavond stond de eerste competitiewedstrijd van 2023 op het programma. Ook was het de eerste wedstrijd van de tweede competitiehelft. We speelden thuis tegen Stevo DS2 uit Geesteren. De uitwedstrijd hadden we gewonnen met 15-26.

Direct vanaf het begin van de wedstrijd hebben we laten zien dat wij de betere ploeg waren. Onze dekking stond meestal goed dicht en we scoorden vanuit mooie aanvallen. Stevo had vooral moeite met onze snelle tegenaanvallen. Alisha uit de A-jeugd was in de eerste helft erg belangrijk. Zij scoorde veel. Ook Kelly pikte lekkere doelpunten mee. We gingen rusten met een stand van 21-12.

In de tweede helft gingen we in de dekking 5-1 staan. Opzich verliep dit redelijk goed. We bleven de tweede helft maar doelpunten maken. Eigenlijk was iedereen lekker op dreef. Meike uit Dames 2 viel goed in op de linkerhoek en scoorde goede doelpunten. De gehele wedstrijd hebben we erg veel doelpunten gemaakt. Eigenlijk hebben we wel te veel doelpunten tegen gekregen. Alsnog werd de wedstrijd overtuigend gewonnen met 42-28.

Volgend weekend spelen we om 20:00 uit tegen B.W.O. DS1 in Deurningen. We hopen op al jullie support, want dit beloofd geen makkelijk wedstrijd te worden.